Logo VINCI
Illustration image

دپارتمان بهره برداری

-تدوین و اجرای برنامه های راهبردی مربوط به راه اندازی، بهره برداری و نگهداری

-پروژه های تجاری

-مدیریت پروژه پس از راه اندازی

-مدیریت نگهداری و تعمیرات پروژه

-جمع آوری و مطالعه قراردادهای پروژه و تنظیم ماتریس مسئولیت ها و تقویم های مربوط به تعهدات فروشندگان و پیمانکاران

-جمع آوری، تنظیم و یکپارچه سازی چک لیست ها، دستورالعمل هاو کلیه موارد مرتبط با نگهداری پروژه

-مدیریت حراست و نگهداشت

-تدوین اساسنامه وآیین نامه ها

-تدوین و اجرای برنامه های توسعه تجاری پس از بهره برداری

-برندینگ ، تدوین برند بوک و پیاده سازی

-تدوین واجرای فروش رویال   براساس ماتریس ارزش افزایی پروژه    T.M

-مدیریت بر خدمات فروشندگان و پیمانکاران در راستای برنامه توسعه تجاری پروژه

-مدیریت بر خدمات فروشندگان و پیمانکاران جهت انجام امور تعمیرات

-مدیریت خدمات و حراست پروژه

-مدیریت خدمات خدماتی پروژه

-مدیریت تشریفات پروژه

-تدوین و اجرای برنامه راهبردی راه اندازی و افتتاحیه آزمایشی و نهایی 

-مدیریت تحویل موقت و دایم واحدها به خریداران یا مستقرین ، برگزاری مجامع عمومی و تحویل مشاعات

-برگزاری رویدادهای نمایشگاهی، همایش ها ، و بهره برداری تبلیغاتی از فضاها و سطوح عمومی

-ارائه خدمات پس از فروش

-مدیریت CRM و پیاده سازی سیستم های مدیریتی

-مدیریت تبلیغات

Illustration image

مدیریت فروش

بازار یابی و فروش مراکز تجاری یکی از مهمترین مراحل در طراحی،اجرا و بهره برداری است. چرا که در صورت عدم توفیق در این مهم،ممکن است هرنوع سرمایه گذاری به مخاطره بیافتد یا در راه اندازی و بهره برداری  مشکلاتی بسیاری را بوجود آورد.به منظوری پیشگیری و کنترل ریسک در پروژه های تجاری، بسیار ضروری است که سرمایه گذاران محترم حتی قبل از طراحی و اجرای پروژه،حتما از منظر فروش به موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند. سرانجام به سرآغاز بستگی دارد نکته حایز اهمیت آن است که بازاریابی و فروش مراکز تجاری  صرفا" از طریق ایجاد دفتر فروش محقق نمی شود.بلکه نیازمند تدوین برنامه استراتژیک (strategic plan)،بازاریابی Marketing ،فروش وتیم باتجریه است  و.....براین اساس معاونت بازاریابی و فروش  شرکت توسعه مراکز تجاری تهران  به عنوان اولین شرکت تخصصی در حوزه پروژه های تجاری و به منظور تسریع،ارتقا و حمایت از سرمایه گذاری در کشور تاسیس گردید تا به فضل خداوند با ارایه برنامه جامع  و اجرای فروش و بهره برداری از مراکز تجاری گامی مهم و موثر بردارد.شایان ذکر است به منظور حصول نتیجه مطلوب و ارزش افزایی در پروژه های تجاری،هماهنگی و همکاری سرمایه گذار و شرکت مهم و ضروری است.

Illustration image

دپارتمان طراحی

بازاریابی – برند سازی و تدوین استراتژی جامع

- شناخت بازار منطقه از نظر رونق کسبی – ارزش ملکی  – بورس صنفی و برندها درمنطقه -وضعیت اقتصادی و توان خرید-فرهنگی-جمعتی و......

-نحوه ورود به بازار تا برنامه های استراتژیک (تبلیغات،فروش،اجاره،توسعه تجاری)

- برند سازی

- تدوین ساختار برند: هویت برند – نام و نشان – تصویر ذهنی برند – تعیین جامعه هدف – تعالی برند – ذات برند تا تدوین   برند بوک

-تدوین استراتژی جامع وقابل اجرا با بررسی نتایج بازار یابی، تعیین استراتژی کلی برنامه راه اندازی پروژه  و تعیین طرح های سه فاز ( طراحی – مارکتینگ – بهره برداری ) تدوین میگردد.نکته مهم در تدوین استراتژی ها قابلیت اجرایی شدن آنها است چرا که در اکثرموارد استراتژی ها طوری نوشته میشوند که در حد تئوری باقی میمانند

فصل دوم : برنامه سه فاز راه اندازی مراکز تجاری

*فاز یک – بایدها ونبایدها  در طراحی مراکز تجاری

•- اعمال استانداردهای تجاری سازی و بخش بندی تجاری با سایر کاربریهای دیگر

•- تعیین فضا های اختصاصی  از نظر هماهنگی و ارزش افزایی با سایر بخش ها -متراژ – ویترین – ارتفاع – شکل هندسی  و....

•- تعیین فضا های مشاعات ( ورودی ها – راهروها – هستهء مرکزی – پله برقی – آسانسورها یا امکان ایجاد فضاهای جدید و .....)

*فاز دوم – مارکتینگ و راه اندازی سیستم فروش،اجاره یا مشارکت       

•- راه اندازی دفتر فروش – تدوین انواع قرار دادهای فروش یا.....– آموزش مدیران و پرسنل فروش ......

*فاز سوم – راه اندازی سیستم مدیریت بهره برداری مرکز تجاری

•- تدوین اساسنامه مجتمع – آیین نامه ها– چارت سازمانی و برنامه های مدیریت حراست،نگهداشت،تا .... مراسم افتتاحیه مجتمع و....

 

Illustration image

مدیریت نگهداری و توسعه تجاری مراکز تجاری

یکی از امور بسیار مهم پس از راه اندازی و بهره برداری از مراکز تجاری،نگهداری و توسعه تجاری و رونق کسبی آن است .این مهم  ضمن حفظ مستقرین در مرکزتجاری،موجب میشود بدلیل رونق کسبی و ارزش افزایی مجتمع را به یک برند ارزش افزا تبدیل نماید.حفظ و توسعه مرکز تجاری در میان و بلند مدت موجب ارتقا اعتبار سرمایه گذار و مدیران مجموعه میگردد . یکی از اشتباهات رایج که در مراکزتجاری صورت میگیرد تشکیل هیت مدیره از مستاجرین یا مالکین فروشگاهها است شاید تشکیل چنین هیت مدیره در مجتمع های مسکونی تا حدودی مناسب باشد اما در مراکز تجاری بدلیل پیچیدگی های کسب و کارها و تجارت به ویژه رقابت و تحولات عظیم همه جانبه عملا به صلاح مجتمع های تجاری نخواهد بود چرا که مدیریت مجتمع های تجاری نیازمند دانش و مدیریت تجاری است شرکت توسعه مراکز تجاری تهران آمادگی دارد مراکزخرید را بطورکامل تحت مدیریت یکپارچه و باسیستم های مدیریتی نوین اداره نماید. ما با حفظ ارزش های مجتمع در جهت توسعه تجاری و برندینگ موجبات ارزش افزایی میشویم.

 

Illustration image

بخشی از فعالیت های شرکت

بخشی از فعالیت های شرکت تهـران

 

1-مشاوره، سرمایه گذاری  و ساخت پروژه های  تجاری

2-مدیریت بازاریابی و فروش مراکز تجاری

3-برند سازی و توسعه کسب و کار

4- جذب سرمایه گذاران  بزرگ برای پروژه های تجاری

5-مدیریت تامین مالی و کنترل ریسک

6-مشاوره  حقوقی در موضوع مراکز تجاری و قراردادها

7-تبلیغات نوین (........)

8-جانمایی، استقرار و جذب برندهای معتبر برای مراکز تجاری

9-ارائه برنامه های اقتصادی ، بازاریابی ، فروش و مدل های نوین کسب  و کار

10-برگزاری نمایشگاه های تخصصی

11- طراحی و اجرای بازاریابی اینترنتی و توسعه

12-مدیریت بهره برداری و نگهداری مراکز تجاری

Illustration image

دپارتمان حقوقی و قراردادها

تهیه و تنظیم انواع قراردادهای مرتبط بازار زمین و ساختمان ، اعم از قراردادهای طرح ،  ساخت ، قراردادهای مشاوره ای ، قراردادهای مشارکت در ساخت ، سرمایه گذاری و تامین مالی ، تبلیغات و بازاریابی و فروش ، ... خرید و فروش و یا تهاتر.  قرادادهای مجتمع های تجاری مشاوره حقوقی در پروژه های تجاری اساسنامه و آیین نامه های مراکز تجاری

Illustration image

انالیز swot

قبل از هر اقدامی به منظور درک درستی از محیط 360 درجه هر کسب وکار یا  پروژه ای باید بدانیم نقاط قوت و ضعف یا فرصت و تهدید های آن چیست و پاسخ درست به این مهم   یعنی تحلیلSWOT  

Strengths: نقاط قوت 

Weaknesses: نقاط ضعف 

Opportunities: فرصت‌ها

Threats:   تهدید‌ها

در این روش، همه‌ی اِلِمان‌های داخلی و خارجی شرکت را بطور دقیق بررسی میکنیم و با کشف نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدها، پروژه شما آمادگی بیشتری در برابر پیش آمدهای آتی بازار خواهد داشت . نتیجه مطالعات دقیق بدست آمده برای تدوین برنامه راهبردی پروژه حیاتی خواهد بود.از SWOT چه زمانی استفاده  میکنیم  ؟

برخی از موارد کاربرد تحلیل SWOT  این 3 مورد میباشد:

- برنامه های بازاریابی

-اتخاذ سیاست‌های کاری متفاوت در کسب و کار

-کشف موقعیت‌های مناسب برای اعمال تغییرات در شرکت

 سـرانجام به سـرآغاز بستگی دارد

شرکت  تهران بعنوان اولین شرکت  تخصصی در حوزه مراکز تجاری کشور برای مدیریت کارآمد پروژهها و کنترل ریسک،مدیریت سرمایه،بازاریابی و فروش تا بهره برداری و برندینگ،در زمان کوتاهی به مطالعه پروژه از منظر نقاط قوت و ضعف،فرصت ها و تهدید ها پرداخته وبراساس داده ها به تدوین استراتژی جامع کاربردی قابل اجرا میپردازد نتیجه مطالعات فوق با اجرای استراتژی، موفقیت پروژه را بطور حتم بالا میبرد.

Illustration image

دپارتمان مشاوره و سرمایه گذاری

ا- انجام مطالعات و تحقیقات در حوزه مدیریت استراتژیک مراکز تجاری

2- سرمایه گذاری و ساخت  با 32سال سابقه

3- مطالعه و تهیه طرحهای اقتصادی پروژه های تجاری

4- مدیریت ریسک، مدیریت مالی و تامین مالی

 پروژه های تجاری

5- ارائه مشاوره های  مدیریتی از طراحی تا فروش

6- مشاوره جهت پیاده سازی سیستم های ارزیابی

 سازمانی ( مدل تعالی سازمانی )

7- طراحی و تدوین مدل های کسب وکار (BP)

8- شناسایی و معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در بخش زمین و ساختمان جهت ساخت ، خرید زمین و ...

9- ارزیابی جامع مالی و اقتصادی طرحهای سرمایه گذاری در بخش زمین و ساختمان

10- جذب سرمایه جهت پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری

11- انجام تحلیل های جامع اقتصادی و مالی جهت ارائه بهترین پیشنهادات به سرمایه گذاران و یا مالکان در خصوص نحوه سرمایه گذاری، نحوه بهره برداری از دارائی ها

12- تدوین و طراحی استراتژی کسب و کار

Illustration image

دپارتمان مارکتینگ

فرایند بازاریابی و فروش شامل فعالیت‌های متنوعی است که موفقیت یا عدم موفقیت هر کدام، می‌تواند تاثیرات شایان توجهی بر موفقیت یا عدم موفقیت یک پروژه و حتی کل سازمان داشته باشد. این فرایند پیش از تولید محصول با مجموعه فعالیت‌های تحقیقات بازار و شناسایی نیاز مشتریان آغاز و در نهایت به تدوین برنامه‌های عملیاتی بازاریابی فروش و اجرای این برنامه‌ها ختم می‌شود. در مدیریت این فرایند، عوامل متنوعی از قبیل استراتژی‌ها و اهداف سازمان، محصولات و شرکت‌های رقیب، هزینه‌ها و سایر عوامل از این دست، می‌توانند تاثیرگذار باشند. بر این اساس، فرایند بازاریابی و فروش بایستی در قالب چارچوبی که بتواند با در نظر گرفتن کلیه جوانب، موفقیت این فرایند را تضمین نماید، مدیریت شود. شرکت توسعه مراکز تجاری تهران با تجربه و دانش روز مدیران و مشاوران و کارشناسان خود  قادر به مدیریت صحیح این فرایند در پروژه های تجاری می باشد. این فرایند همواره از شناخت دقیق پروژه و عوامل محیطی آن آغاز تا در نهایت به استراتژی های بازاریابی و فروش در مورد تمام عناصر آمیخته بازاریابی به شرح مختصر زیر تهیه میگردند:

 1-محصول (Product)

 2- توزیع (Place)  

 3- قیمت (Price)

 4- ترفیع (Promotion)

Pهای فوق که امروزه بخشی از مفاهیم اساسی و پایه ای بازاریابی بوده و به اختصار (4P) نامیده می شوند، بایستی به صورت همزمان مدیریت شوند. عدم رعایت صحیح هر کدام از این عناصرمیتواند موفقیت پروژه را با تهدید جدی روبرو سازد.

مهنـدسی فـروش

با توجه به پیچیدگی های مربوط به بازار یاد شده و  تشدید رقابت ها اتخاذ هر استراتژی و برنامه ای بدون پایش و بهبود مستمر، تضمینی برای موفقیت ندارد. پس از تدوین و اجرای استراتژی ها، بایستی نتایج حاصل از آن ها در کنار تغییرات بازار به صورت مستمر پایش شده و بر اساس آن ها تغییرات لازم در استراتژی ها اعمال شود.

شرح خـدمات حوزه بازاریابی و فـروش وتبلیغات :

-طراحی و تدوین استراتژی های تبلیغات ، بازار یابی و فروش ( آمیخته بازاریابی ) پروژهای تجاری اعم از تدوین کمپین های تبلیغاتی ، طراحی سیاست گذاری های مرتبط با قیمت و تدوین شرایط واگذاری

-مشاوره تخصصی در طرح ،اجراو سازماندهی  فرایند ها و ساختار فروشارائه گزارشات تحلیلی بازار یابی و فروش پروژه های در حال ساخت ویا واگذاری ، جهت ارزیابی و بازنگری استراتژی فروش

-مدیریت عملیات تبلیغات ، بازار یابی و فروش پروژه های ساختمانی در سطح کشورارائه مشاوره حرفه ای در خصوص طراحی پروژه ها ازدیدمهندسی بازاریابی و فروش

-ارائه مدل های نوین بازاریابی و فروش

-انجام تحقیقات و مطالعات مستمر بازار یابی و فروش به منظور بهینه سازی  مدل های نوین پروژه های  موجود در سطح کشور و خارج از کشور

-آموزش نیرو های بازار یابی ،فروش ،و مدیران

-ارائه خدمات مرتبط با اندازه گیری تصویر ذهنی مشتریان در خصوص پروژه های تجاری، با استفاده از شاخص های سیستم ارزیابی سازمان

Illustration image

مشاوره

تفکرسرمایه گذاری،طراحی،ساخت،فروش،بهره برداری،نگهداری،توسعه و ایجاد رونق کسبی در مراکز تجاری یکی از مشاغل پرسود و صد البته بسیار نیازمند دانش و تجربه است. بسیاری از پروژه های تجاری نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه می باشند. احداث ساختمان تجاری و ایجاد رونق کسبی یکی از مشاغل پیچیده و متشکل از تخصص های مختلف است.بنابراین منطقی به نظر نمیرسد سرمایه گذار صرف داشتن سرمایه بخواهد در همه امور وارد شود و انتظار تحمیل ریسک بالا را نداشته باشد. شایسته است سرمایه گذار به منظور کاهش و کنترل ریسک،همچنین افزایش کارآیی و بهره وری در پروژه های تجاری حتی قبل از طراحی یا خرید زمین و یا هرگونه اقدام از مشاوره مناسب بهرمند گردد. هزینه پرداخت گرانترین حق مشاورمتخصص،حتما بسیار بسیار ارزانتر و بی خطرتر از اجرای یک پروژه ناموفق یا ورشکسته میباشد.از دیگر سوی مشاوره مناسب با متخصصین،میتواند ارزش سرمایه گذاری را به میزان قابل توجه افزایش داده و در ایجاد یک برند موفق و ماندگار نقش مهمی ایفا نماید.

نکته مهم: هر پروژه موفق یا ناموفق به عنوان اثر و امضا شما در اذهان عمومی باقی خواهد ماند و تمامی کسب و کار،اعتبار و فعالیت های آتی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.   بازاریابی هنر ایجاد خاطره است.     خرم آن نغمه که مردم بسپارند بیاد ...

براین اساس سرمایه گذاران و کارآفرینان محترم برای مشاوره در سرمایه گذاری و یا فازهای مختلف پروژه خود میتوانند از طریق info@tejariha.ir  یا تماس با دفتر مرکزی شرکت،درخواست جلسه مشاوره نمایند. به منظور تسهیل در امور،زمان تشکیل جلسات مشاوره داشتن اسناد و مدارک کامل و حضور مالک ضروری میباشد.

مشاوره مناسب قبل از هرگونه اقدام یا در صورت بروزهرگونه مسله میتواند موثر باشد.

 

Illustration image

شعر زندگی ( سهراب سپهری)

شب آرامی بود
 می روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید، هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکيه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند، و مرا برد،  به آرامش زیبای یقین
:با خودم می گفتم
زندگی،  راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟
!!!هیچ
زندگی، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است
زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک
به جا می ماند
 
زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.
                            (سهراب سپهری)